June 28, 2006


وحشت رژیم اسلامی از سالگرد 18 تیر: اجرای طرحهای سركوبگرانه
رژيم پا به گور جمهوری اسلامی در وحشت از گسترش اعتراضات مردمی در آستانه سالگرد قيام دانشجويی 18 تير طرحهای سركوبگرانه ای را در شهرهای مختلف ایران بویژه در تهران به مرحله اجرا درآورده است.
پاسدار مرتضی طلایی، سرکرده نیروی انتظامی تهران بزرگ که در تلویزیون جمهوری اسلامی برای دانشجویان و جوانان خط و نشان می کشید، گفت "از 5 تيرماه طرح نظارت و كنترل تخصصی نیروی انتظامی به اجرا گذاشته شده است. بر اساس این طرح، مراكز آموزشی‌، ورزشی، هنری، كافی نت ها، قهوه خانه ها، آژانس های حمل و نقل، ویدیو كلوپ ها، مراكز درمانی و پزشكی و مراكز عمومی خرید، تحت نظارت مدیران و افسران ارشد نیروی انتظامی قرار می ‏گیرند."
این پاسدار جنایتکار گفت "اگر در زمینه ‌امنیت كوتاهی شود، افراد اخلالگر با ایجاد اخلال در نظم موجبات نا امنی را فراهم می ‏كنند، برای همین با اخلالگران نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد شد."
فرمانده نیروی انتظامی كرج نیز گفت "در این طرح ماموران انتظامی، متشكل از پلیس های زن و مرد در مناطق مختلف این شهرستان حضور مستمر خواهند داشت. حضور در پارکها و كنترل مستمر ورودیها و خروجیهای این شهرستان از ‌جمله ‌اقدامات این طرح است."

No comments: