February 1, 2006






گزارش دریافتی: خلاصه خبرجنايت توسط نيروھاي انتظامي در زاھدان بدین قرار است که سه نوجوان به اسامی عبداله نوتی زهی 15 ساله، روح اله نوتی زهی 16 ساله و مسعود شه بخش 18 ساله در تاریخ 2.11.84 سوار بر موتوری برای عیادت پسر عمویشان که در بیمارستان بستری است در حرکت بودند . بین ساعت 9 الی 10 شب در خیابان خرمشهر مقابل نمایشگاه اتومبیل قصر ، توسط نیروهای باصطلاح انتظامی ( بخوان ضد نظم و امنيت) ! که سوار بر ماشین پژو مشکی رنگی بودند از پشت بشدت به موتور آنان می زنند . هنگامی که این جوانان از روی موتور پرت و موتور نیز بر روی آنها می افتد ، جنایت کاران ضد انتظامی با سرعت از ماشین پیاده شده و به آنان تیر اندازی می کنند و سپس اجساد نیمه جان آنان را بر روی زمین کشانده و با ضربات قنداق تفنگ دهان و دندانهای آنان را خورد می کنند.
با این حرکات شنیع و حیوانی آنان،عبداله نوتی زهی و مسعود شه بخش در دم جان می دهند و روح اله نوتی زهی بشدت مجروح وبه بیمارستان منتقل می شود که امیدی به زنده ماندن او نیز نیست . مطابق گزارش پزشک قانونی ، این قتل عمدی بوده و خطای دیگری در میان نبوده است .
آری این است نصیب مردم بلوچ از نظام باصطلاح عدل علی والهی !! اما این ملت ستیزان که چون اجنبی باید بدانند که بزودی انتقام خونهای بناحق ریخته شده فرزندان ملت بلوچ گریبان آنها را خواهد گرفت ، به سزای اعمالشان خواهند رسید و بلوچستان دیگر مأوای ستم پیشگان و اجانب نخواهد بود .
چرا و به چه جرمی اینچنین فجیعانه بقتل رسیدند !!؟
رژیمی که دوام و بقایش در سرکوب ، قتل ، کشتار ، گسترش فساد ، اعتیاد و فقر مردم باشد ، هدایائی بهتر از این نحوستها برای مردم سرزمینی که این خون آشامان زالو صفت بر آن حکمروائی می کنند به ارمغان نمی آورد .
این خفاشان کور دل بیگانه از تمدن ، با افکار قرون وسطائی و ضد ملی خویش ملل ساکن ایران را به تباهی کشانده اند. گویا اینان مأموریت یافته اند تا نسل کشی را به ھر شیوه ممکن تا زمان حیات حکومت ننگین و قرون وسطايي خویش ادامه دهند. روزی نیست که از برکت وجود منحوس این رژیم لاله هائی از دامان پر مهر مادران بر زمین نیفتد و پرپرنشود، پدران،خوهران وبرادران درغم و اندوه عزیزان خود شیون و زاری سر ندهند و در سوگ وماتم نباشند.
این جانیان تبهکار این بارتوسط مزدوران ضد انتظامی خویش در زاهدان مرتکب جنایتی هولناک شدند که دل هریبننده را به شدت می آزارد وبا مشاهده این صحنه ها صدها بار تف و نفرین نثار این منادیان جهل وخرافات می کند.
از شما درخواست داريم تا در بگوش رساندن خبر اين جنايت وافشاگري ظلمي

No comments: