November 3, 2005

شیگاگو تریبیون: احمدی نژاد در بین سرشناس ترین تروریستهای جهان
روزنامه شیکاگو تریبیون طی مقاله ای در باره اظهارات احمدی نژاد نوشت هفته گذشته هنگامیکه احمدی نژاد افسار پاره کرد و سخنانی به زبان آورد که معادل یک ابر ناشی از انفجار بمب اتمی بود، هرگونه ابهام در مورد اهداف رژیم تهران از فعالیتهای هسته ایش برطرف شد.
این روزنامه در ادامه با ابراز نگرانی از برنامه های مشکوک هسته ای جمهوری اسلامی نوشت شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در نشست بعدی خود در 24 نوامبر، ارجاع پرونده دولت احمدی نژاد به شورای امنیت سازمان ملل متحد را عملی سازد.
شیکاگو تریبیون نوشت البته برخی کشورها ظاهرا امیدوارند که رژیم تهران تسلیم شده و امتیازات چشمگیری بدهد، اما این افکار واهی و پوچ است. این استدلال متعلق به کشورهايی مانند روسیه است که نمی خواهند معاملات سودآور خود با رژیم تهران را از دست بدهند.
این روزنامه سپس با اشاره به تشدید سرکوب و ترور توسط رژیم اسلامی نوشت احمدی نژاد در حال گسترش ترور، قتل بی گناهان و سرکوب آزادیخواهان در داخل ایران است.
شیکاگو تریبیون نوشت احمدی نژاد با اظهاراتش اکنون خود را در بین سرشناس ترین تروریستهای جهان قرار داده و در بسیج جامعه بین المللی علیه رژیم ملاها بسیار عالی عمل کرده است
.

No comments: