February 23, 2007



دو شهروند تهرانی فاصله تهران تا پاسارگاد را پیاده می ‌پیمایند
در اعتراض به آبگیری سد سیوند، ۲ شهروند تهرانی فاصله­ی900 کیلومتری تهران تا پاسارگاد را پیاده می‌پیمایند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی برای نجات یادمان‌های باستانی، «آرش جهانشاهی» پیاده‌روی خود را روز آدینه هفته گذشته از آخرین ایستگاه متروی تهران آغاز کرده است.
بر اساس برآورد جهانشاهی، با احتساب روزی 30 کیلومتر پیاده‌روی، اگر اتفاقی رخ ندهد، وی نوروز به پاسارگاد خواهد رسید و مراسم نوروز را در آن­جا برگزار خواهد کرد.
یکی دیگر از شهروندان تهرانی قرار بود امروز پنجشنبه ۳ اسفند ماه برای نجات پاسارگاد پیاده از آخرین ایستگاه متروی تهران به سوی پاسارگاد راه بیافتد.
این شهروند تهرانی در روز های گذشته در وبلاگش می نویسد:
(از مرگ ، معلولیت ، زندان ، سابقه بد سیاسی ، راهزنان و دزدان ، حیوانات وحشی و موزی و ماموران رژیم نمیترسم و مسیر ۹۰۰ کیلومتری تهران تا پاسارگاد رو به فرمان اهورامزدا و یاری او درمینوردم و به خاک مقدس پاسارگاد بوسه خواهم زد چون کوروش بزرگ درآن آرمیده است و دیگر شاهان ما در آنجا شاه شده اند. به یاری اهورامزدا این شروع کوچکی است از مبارزه ای بزرگ و در بازگشت قسمتی از خاک مقدس پاسارگاد را برای قسمت بعدی مبارزه و همچنین طومار امضای معترضین به ساخت سد سیوند رو که در مسیرم در هر قریه و آبادی از مردم بیدار امضا خواهم گرفت تا تاریخ بداند که هنوز خون آریایی در رگهای این مردم است و این طومار را به مجلس شورای اسلامی خواهم برد.)

No comments: