October 24, 2006



تلاش آخوند خامنه ای برای پرده پوشی ضعف و تزلزل رژیم
آخوند خامنه ای امروز در حالیکه با هشدار به باندهای درونی رژیم و اعتراف به تنفر عمومی از جمهوری اسلامی تحت عنوان دلسردی مردم، بحران درونی حکومتش را آشکار می ساخت، با تکرار دعاوی مضحک پیروزی در جنگ لبنان ( شکست صد در صد )و با گرفتن ژست نمایندگی کشورهای مسلمان جهان تلاش کرد ضعف و تزلزل رژیمش را پرده پوشی کند.
خامنه ای که بمناسبت عید فطر در تهران سخنرانی می کرد، گفت "فضای سیاسی کشور را هم آن کسانی که دستی در تبلیغات دارند، آشفته نکنند. بدگويی از این، اهانت به آن نکنند. مردم را دلسرد نکنند. در دوره قبل هم که انتخابات مجلس خبرگان بود، از چند ماه قبل از انتخابات، رادیوهای بیگانه شروع کردند به تبلیغات تا مردم را نسبت به این انتخابات دلسرد کنند. تا مردم شرکت نکنند در انتخابات مجلس خبرگان. هدف آنها همین بود که این معضل و گره بزرگ را در کشور بوجود بیاورند. هدف آنها این بود که این دستگاه صاحب صلاحیت (مجلس خبرگان) وجود نداشته باشد در کشور. امروز هم برادران و خواهران بدانید این انتخابات بسیار مهم است، شرکت در آن به مصالح اساسی ملت و کشور ارتباط پیدا می کند."
آخوند خامنه ای در عین این ابراز نگرانیها برای پرده پوشی تزلزل حکومتش به دعاوی پیروزی در جنگ لبنان پرداخت و گفت "همه این را در دنیا فهمیده اند که دفتر حوادث خاورمیانه با شکست حزب الله در لبنان و پیروزی واضح اسرائیل در جنگ 33 روزه، این دفتر ورق خورد، اما ملتهای منطقه باید بهوش باشند، مواظب باشند حرکتی در جهت موفقیت نقشه های تعویض رژیم آمریکا و صهیونیسم انجام ندهند."

No comments: