September 20, 2006


حضور مجدد هاله نور بر منبر مسجد جامع سازمان ملل متحد
احمدی نژاد امروز قرار است در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کند. بسیاری از ناظران در انتظار اظهارات او در باره برنامه های هسته ای جمهوری اسلامی هستند. اما از آنجا که احتمال می رود رئیس جمهور رژیم اسلامی دوباره توسط هاله نور احاطه شود، شماری نیز او را هنگام سخنرانی از این جهت زیر نظر دارند.
احمدی نژاد سال گذشته پس از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در بازگشت به قم در میان جمعی از عوامل رژیم اسلامی گفته بود "هنگام ورود به نيويورک تمام توجهات به سوی هيأت ايرانی بود و در زمان ورود ما خبرنگاران رسانه‌ها به سران ديگر كشورها توجهي نمي‌كردند و فقط به پوشش حوادث سفر ما مي‌پرداختند. يكي از همین افراد به من گفت كه وقتي براي سخنراني به مجمع عمومي وارد شديد مانند آن بود كه وارد حفاظی از نور شده‌ايد و من نيز اين را احساس كردم. من ديدم يک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو تا آخر در يک حصن و حصاری رفتی."
احمدی نژاد گفت "خودم هم هنگام سخنراني احساس كردم كه در حفاظی از نور قرار گرفته ‌ام. همه حدود بيست‌ وهفت هشت دقيقه تمام، اين سران مژه نزدند، اينکه می گويم مژه نزدند، غلو نمی ‌کنم ها. اغراق نيست. من به چهره يک، يک سران توجه كردم و اين مساله در مورد همه آنها صادق بود. به نظر می ‌رسيد دستی آنها را نگه داشته بود كه از جای خود جنب نخورند."

No comments: