September 16, 2006

بحران در واحدهای نساجی كاشان !تحصن كارگران "مخمل و ابریشم" ادامه دارد "ریسندگی و بافندگی"كاشان با ۲ هزار كارگر درآستانه تعطیلی !

خبرگزاری كار ایرانمدیر عامل شركت" ریسندگی و بافندگی" كاشان خواستار همكاری سیستم بانكی برای پرداخت 15 میلیارد ریال تسهیلات در قالب بنگاههای اقتصادی زودبازده به این شركت شد .
"سعیدی" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در مركز كاشان گفت‌‏: این مبلغ جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز شركت در كمیسیون‌‏های مرتبط تصویب شده اما تا كنون پرداخت نشده است . مدیر عامل شركت ریسندگی و بافندگی كاشان , با اظهار نگرانی از وضعیت فعلی این شركت به لحاظ نبود مواد اولیه‌‏, گفت : چنانچه این تسهیلات به زودی در اختیار شركت قرار نگیرد , دچار مشكلات جدی خواهیم شد و جبران آن بسیار مشكل خواهد بود . وی بدهی‌‏های بالای این شركت را یكی از دلایل عدم پرداخت تسهیلات از محل طرح بنگاههای اقتصادی زودبازده برای واحدهای مشكل دار اعلام كرد و گفت‌‏: مسوولان به كمك این واحد بشتابند تا اشتغال بیش از 2 هزار كارگر به خطر نیفتد . وی گفت‌‏: این مبلغ اعتبار باید توسط بانك صادرات استان اصفهان پرداخت شود كه این موضوع تا كنون محقق نشده است . "سعیدی" تاكید كرد‌‏: اگر دولت در اندیشه حفظ كارخانه ها و اشتغال موجود است‌‏, مساعدت نماید تا این میزان تسهیلات در اختیار ما قرار گیرد . او گفت‌‏: در شرایطی تسهیلات مصوب این شركت پرداخت نمی شود كه پیگیریهای متعددی توسط مسوولان كاشان و بویژه معاون استانداری , فرمانداری و نماینده آران و بیدگل در مجلس انجام شده است )

No comments: