July 7, 2006


اختصاصی:بازگشت رئيس سازمان انرژي اتمي دواران گذشته به ايران


پرفسور اكبر اعتماد معاون نخست وزير و رئيس سازمان انرژي اتمي ايران در سالهاي 1352تا 1357 پس از 28 سال دوري از وطن و به منظور ديدار اقوام و آشنايان وتحولات هسته ای کشورمان وارد ايران خواهد شد .
به گزارش سایت"عارف نیوز" پرفسور اعتماد در اكثر قراردادهاي هسته اي ايران با طرفهاي خارجي در رژيم طاغوت از جمله انعقاد قرارداد خريد ده درصد سهام شركت اوروديف حضور داشته و از اين قراردادها مطلع است و وی پس از پيروزي انقلاب اسلامي كشور را ترك كرده وتاكنون درفرانسه سكونت داشته است .
وي به سال 1312 در همدان متولد و پس از اخذ ليسانس فيزيك از دانشگاه تهران براي ادامه تحصيل از كشور خارج شد و در حال حاضر داراي دكتراي فيزيك در رآكتورهاي اتمي ، مهندسي برق از دانشگاه لوزان سوئيس و مهندسي انرژي هسته اي از پاريس است . در دوران ستم شاهي به ترتيب كارشناس سازمان برنامه ،رئيس دفتر انرژي اتمي در سازمان برنامه ، رئيس تحقيقات وبرنامه ريزي علمي و آموزشي وزارت علوم ، استاديار و رئيس دانشگاه بوعلي سيناي همدان و معاون نخست وزير و رئيس سازمان انرژي اتمي ايران در سالهاي 1352 تا 1357 بوده است .
وي به علت عرق ملي و ارتباطات برقرار شده ، در اكثر مقالات و مصاحبه هاي خود با شبكه هاي مختلف راديو تلويزيوني خارج از كشور استفاده از انرژي اتمي را حق مسلم ايران دانسته و اروپائيان را فاقد صداقت در برخورد با موضوع قلمداد كرده است .
پرفسور اعتماد احتمالاً در مدت اقامت در ايران از همدان و دانشگاه بوعلي بازديد خواهند كرد
.

No comments: