June 14, 2006

برملا شدن قصد رژیم اسلامی از مذاکره با آمریکا در مورد عراق
با نزدیک شدن موعد گفتگوهای احتمالی بین سفیر آمریکا در بغداد با نمایندگانی از رژیم اسلامی در مورد عراق، رسانه های حکومتی یکی پس از دیگری، قصد جمهوری اسلامی از این مذاکرات را برملا می سازند. روز سه شنبه خبرگزاری حکومتی مهر به نقل از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نام فلاحت پیشه نوشت "آمریکا اگر بدنبال آرامش در عراق است، باید در پرونده هسته ای به ما امتیاز بدهد."
سخنان این نماینده رژیم در مجلس شورای اسلامی، بیش از پیش نقش رژیم آخوندی در اقدامات جنایتکارانه در عراق که بطور روزمره مردم بی گناه این کشور را هدف قرار می دهد، فاش می سازد.
روزنامه حكومتي جمهوري اسلامی متعلق به آخوند خامنه ای نيز با اشاره به مذاكرات احتمالی رژیم اسلامی با آمریکا در مورد عراق، به كارگزاران رژيم توصيه كرد "تا آنجايي كه مي توانند چشم دشمن را از خطر حزب الله بترسانند" و از جمله نوشت "بايد براي آمريكايي ها روشن كرد اگر به ما امتياز ندهند، با حزب الله آماده ، طرف خواهند شد. به آنها بگوييد حزب الله ميميرد ، سازش نمي پذيرد."
روزنامه حكومتي كيهان نیز در شماره امروز خود، ضمن اعتراف به دخالت رژیم اسلامی در عراق و اعمال نفوذ در امور داخلي این کشور، وقيحانه عراق را همچون غنيمت جنگي "حق نظام مقدس جمهوري اسلامي" تلقی کرد.
این روزنامه حکومتی ضمن غير قابل توجيه دانستن مذاكرات رژيم اسلامی با آنچه كه "شيطان بزرگ" ناميد، از جمله نوشت "وزير خارجه آمريكا گفته كه ما درعراق كشته داديم پس حق داريم در شكل گيري حكومت اين كشور سهيم باشيم. حال بايد به او بگوييم اگر اين طور است با توجه به تعداد شهداي ايران در هشت سال دفاع مقدس، ديگر حقي براي شما باقي نمي ماند."

No comments: