April 1, 2006


بنا به آخرین گزارشهای رسیده از مناطق زلزله زده استان لرستان، بر اثر زمین لرزه بامداد روز جمعه، صدها تن از هموطنانمان جان خود را از دست داده و هزاران تن دیگر مجروح و بی خانمان شده اند. تعداد زیادی از منازل مسکونی فروریخته و خسارات فراوانی به مردم محروم این منطقه وارد آمده است.
بنا بر گزارشهای منتشر شده، بیش از 350 روستا، 40 تا 100 درصد تخریب شده اند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در شهر همدان نیز احساس شد و باعث فروریختن تعداد زیادی از ساختمانهای فرسوده در شهر بروجرد گردید. در حال حاضر بیمارستانهای درود و بروجرد مملو از مجروحان این زلزله است.
به گزارش خبرگزاریها، همچنین هزاران تن از مردمی که خانه و سرپناه خود را از دست داده اند به پتو، چادر، موادغذايی و سایر مایحتاج اولیه نیاز دارند.
رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی مطابق معمول تا کنون هیچ اقدام جدی برای کمک رسانی و ارسال تجهیزات لازم بمنظور بیرون کشیدن مجروحان از زیر آوار انجام نداده و مردم مصیبت زده با دست خالی و ابتدايی ترین وسایل در تلاش برای نجات جان عزیزان خود که زیر آوار مانده اند، هستند.
اعتراض مردم نسبت به بی اعتنايی رژیم اسلامی به حدی است که خبرنگاران رسانه های حکومتی نیز به آن اذعان کرده و در گزارشهای خود می گویند مردم ناراضی اند.
گزارشهای رسیده از مناطق زلزله زده حاکیست که رژیم اسلامی مثل همیشه در وحشت از گسترش اعتراض مردم مصیبت زده به جای بسیج نیرو برای کمک به زلزله زدگان، نیروی انتظامی و بسیجیان را حتی از شهرهای اطراف برای کنترل اوضاع روانه مناطق زلزله زده کرده است.
آخوندهای غارتگر به جای هرگونه تلاش عملی و فوری، در یک اقدام چپاولگرانه، شماره حساب برای جمع آوری کمکهای مالی اعلام کرده اند.
شمار واقعی قربانیان این زمین لرزه نیز بیش از آماری است که رژیم اسلامی اعلام کرده است. نماینده رژیم در مجلس شورای اسلامی از شهر خرم آباد، به گستردگی تلفات زلزله اعتراف کرد و گفت آمار تلفات ناشی از زمین لرزه با توجه به عمق حادثه، قطعا بیش از آماری است که ارایه شده است
.

No comments: