February 15, 2006



اطلاعيه در رابطه با تهديد به ترور رهبران سياسي اقوام ايراني مندرجه در سايت حكومتي بازتاب
سايت اينترنتي بازتاب كه متعلق به دبير شوراي مصلحت نظام خودكامه جمهوري اسلامي است ، از بدو تاسيس مشغول به دروغپردازي و تحريف حقايق بوده و است. اما اينك پا را فراتر نهاده و به نقل از مسئولين وزارت اطلاعات رژيم جمهوري اسلامي ايران فعالان و رهبران سياسي سازمانها و احزاب وابسته به اقوام ايراني را تهديد به ترور نموده است.
اين سايت دروغپراكني حقا بازتاب و منعكس كننده تراوشات ذهني مشتي زنگي مست مي باشد كه ترور و كشتار مخالفان را تقديس و ترويج مي كند. اين سايت در هشدار نامه اي تحت عنوان " تله نيروهاي امنيتي ايران براي پايان دادن به حيات تجزيه‌طلبان" به نقل از مسئول اطلاعاتي مي نويسد: " هرچند تعداد اعضاي برخي از اين گروه‌ها، بسيار محدود و گاه انگشت‌ شمار است، از اين‌كه فرصت مناسبي براي آفتابي شدن آنان و برخورد با آنان فراهم شده، خشنوديم". اين سايت دروغپرداز از جلسه اي خبر مي دهد كه گويا اخيرا در اروپا با شركت نيروهاي مخالف رژيم و به اصطلاح تجزيه طلبان از جمله جبهه متحد بلوچستان ايران تشكيل شده است.
جبهه متحد بلوچستان ايران با محكوم كردن دروغپردازي هاي سايت بازتاب ، اعلام مي دارد كه جبهه متحد بلوچستان ايران در طي چند ماه گذشته در هيچ جلسه و يا نشستي با هيچكدام از سازمانها و احزاب نامبرده در آن سايت شركت نداشته است. تنها خبر منتشر شده در طي دو هفته اخير در رابطه با نشست كنگره مليت هاي ايران فدرال مي باشد. همانگونه كه همه هموطنان ما مطلع هستند، جبهه متحد بلوچستان ايران عضو اين كنگره نيست و هيچگونه همكاري و اشتراك مساعي سازماني با اين كنگره ندارد. تاسف آور است كه عليرغم اعتراضات مكرر جبهه متحد بلوچستان ايران ، مسئولين اين كنگره ظاهرا فرد و يا افرادي را به نمايندگي از طرف جبهه به درون جلسات خود راه مي دهند كه نه تنها عضو جبهه متحد بلوچستان ايران نيستند بلكه بعظاء حتي آزادانه به ايران رفت و آمد مي كنند.
جبهه متحد بلوچستان ايران استمرار حيات جمهوري اسلامي و سركوب اقوام ايراني را بزرگترين خطر براي تماميت ارضي ايران مي داند. در نتيجه جمهوري اسلامي و كاركرد عملي آن عامل اصلي تجزيه طلبي مي باشد. جبهه متحد بلوچستان ايران معتقد به همكاري با تمام نيروهاي مقيد به منشور جهاني حقوق بشر و مدافع حقوق حقه اقوام ايراني ، و نيرو هاي دمكراتيك و آزاديخواه ايران در چارچوب تماميت ارضي ايران بوده و است و با هر گونه دخالت بيگانگان و حمله نظامي به كشورمان ايران مخالف مي باشد. بر خلاف دروغپردازي هاي مسئولين رژيم، تنها اتكاي ما بروي مبارزه مسالمت آميز و به دور از خشونت مردم براي نفي استبداد رژيم جهل و جور حاكم بر ايران بوده و هست ، و اميد به بيگانگان و يا دخالت اجنبي و حمله نظامي را كاملا برخلاف منافع ملي مي دانيم.
جبهه متحد بلوچستان ايرانwww.balochfront.org

No comments: