February 10, 2006


در يك اقدام بي سابقه ، وزير كشور رژيم اسلامي ، در خطبه هاي پيش از نمايش حكومتي موسوم به نماز جمعه امروز تهران ، وضعيت حكومت را ” خطرناك و حساس “ خواند و به تشريح آنچه كه ” سياست هاي رژيم در اين وضعيت فوق العاده “ ناميد ، پرداخت.
آخوند مصطفي پور محمدي ، در اين سخنراني ، ضمن اشاره به احتمال حمله نظامي به جمهوری اسلامی، از جمله گفت : مي شود ايستاد ، حتي در برابر اين سپاه گسترده دشمن ، كه در مرزهاي غربي ، شرقي و جنوبي شما صف آرايي كرده اند. در برابر اين همه لشكر كشي و هزينه كردن ملت ما با هوشياري و آگاهي مسير خود را انتخاب كرده است كه همانا مسير شرف در آخرت است !
آخوند پور محمدي در ادامه سوز و گداز خود ، با اشاره به قطعنامه اخير شوراي حكام آژانس بين المللي انرژي اتمي و اجماع جهاني بر عليه نظام آخوندي ، ضمن رد هرگونه عقب نشيني در برابر جامعه جهاني از جمله گفت : با اين قطعنامه صادر كردن ها و نشست و برخاست ها ملت ما از راه خود عقب نشيني نخواهد كرد. شما ملت ما را از چه مي ترسانيد ؟ فكر مي كنيد اگر پنج نفر جمع بشويد و قطعنامه صادر كنيد مردم از راه خودشان باز مي گردند؟
آخوند پور محمدي كه نتوانست وحشت و درماندگي خود از سرنوشتی که در انتطار رژيم اسلامي است، پنهان كند در بخش ديگري از سخنان غير منتظره خود ، گفت ما هم بايد در اين شرايط حساس تكاليف خودمان را به خوبي بفهميم و با دقت عمل كنيم . آقا لشكركشي شده ، آقا گرفتاري هاي ما زياده ، مشكلات داخلي ما زياده ، اينهمه مشكلات اقتصادي ، اين همه مسئله داريم ، اصلا مي توانيم اين مشكلات خود را جمع و جور كنيم و حلشان كنيم تا بتوانيم در برابر اين موجي كه دشمن آفريده بتوانيم بايستيم؟
وزير كشور دولت احمدی نژاد، در پايان اظهاراتش ، ضمن غيرعادي خواندن شرايط رژيم، از مردم خواست صرفه جويي كنند و به گفته وي ” از يكسري از خرجهايي كه در شرايط عادي مي كنند ، صرف نظر كنند.
براي شنيدن سخنان آخوند پورمحمدي به بخش شنيداري سايت مراجعه كنيد
.

No comments: