January 28, 2006


بر اساس خبری که هم اکنون جمعه ۷ بهمن، ساعت ۹ شب به وقت اروپای مرکزی و ۳۰/۱۱ دقیقه به وقت محلی از تهران رسیده است، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم تا این ساعت حدود ۱۰۰ نفر از اعضای و فعالان سندیکای کارگران شرکت واحد را در مناطق مختلف این شرکت دستگیر کرده‌اند.
بنا به این خبر، بیش از ۶۰ نفر از دستگیرشدگاه به منطقه ۶ تعلق دارند. رانندگان شیفت بعد از ظهر، بعد از اتمام کار در ساعت‌های ۹ و ۳۰/۹ قصد ماندن و تجمع در مناطق را داشتند تا اعتصاب را از همین امشب آغاز کنند که با یورش ددمنشانه پلیس امنیتی و لباس شخصی‌ها مواجه شده، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دستگیر شدند.
همین خبر می افزاید، نیروهای امنیتی به منازل فعالان سندیکا، از جمله منازل آقایان عطا باباخانی و یوسف مرادی یورش برده و با شکستن در ساختمانها، به طور وحشیانه اقدام به بارزسی این منازل و دزدیدن برخی اموال آنها نظیر کامپیوتر و اسناد و مدارک مربوط به سندیکا کردند. پلیس و لباس شخصی ها به مناطق شرکت واحد حمله برده و ضمن دستگیری شمار وسیعی از کارگران، برخی از این مناطق را به تصرف خود در آوردند. نیروهای سرکوبگر رژیم شهر تهران را به محاصره خود در آورده و در پی دستگیری اعضا و فعالان سندیکا هستند.
رژیم ارعاب و و حشت و شرایط پلیسی شدیدی را بر شهر تهران حاکم کرده است. حملات گسترده‌ای را به کارگران شرکت واحد و فعالان سندیکا آغاز کرده است تا آنجا که هیچ یک از آنها به فردای خود اطمینان ندارند. آنها به شدت احساس ناامنی می کنند و جانشان در خطر است.
کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعید)۷ بهمن ۱۳۸٤ برابر با ۲۷ ژانویه ۲۰۰۶‌

No comments: