October 26, 2005



پرزیدنت بوش : رژیمهای یاغی و تروریست پروری مانند جمهوری اسلامی و سوریه مستحق هیچ صبر و بردباری از سوی قربانیان ترور نیستند
پرزیدنت جرج بوش ، رئیس جمهور آمریکا روز گدشته طی سخنانی در واشنگتن تاکید کرد که رژیمهای تهران و دمشق به بنیادگرایان اسلامی و تروریستها پناه می دهند و افزود ایالات متحده هیچ تفاوتی بین افرادی که به عمل تروریستی دست می زنند و کسانی که از آنها حمایت می کنند ، قایل نیست زیر آنها نیز به همان اندازه گناهکار و جنایتکار هستند.
رئیس جمهور آمریکا که در جمع خانواده های سربازان آمریکايی مستقر در عراق سخنرانی می کرد ، از سیاست دولت خود در عراق دفاع کرد و از جمله گفت تاثیر بنیادگرايی اسلامی توسط کسانی که به تروریستها کمک می کنند و آنهائیکه امکانات را برای آنان فراهم می سازند ، شدت یافته است.
پرزیدنت بوش افزود بنیادگرایان و تروریستها از سوی رژیمهای سرکوبگر ، متحدینی که بساط پیش بردن کارشان را برایشان فراهم می کنند مانند رژیمهای تهران و سوریه ، پناه داده می شوند. هدف آنها ضربه زدن به دموکراسی و آمریکا است. بنیادگرایان بر روی ارگان های پوششی مانند سازمان های خیریه فاسد اتکا دارند. این سازمانها بمنظور رساندن کمک مالی به تروریستها بنا شده اند.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت ما همچنین می خواهیم تسلیحات کستار جمعی را از دسترس رژیمهای یاغی و متحدین تروریست آنها که آن را بدون کمترین تعلل مورد استفاده قرار می دهند ، دور نگهداریم. سال گذشته ، آمریکا و متحدینش در یک اقدام هماهنگ علیه گسترش سلاحهای هسته ای ، بیش از 10 محموله مشکوک را که به ایران میرفت ، متوقف کردند. ما تلاش می کنیم سلاحهای کشتار جمعی را از دست این تندورها خارج سازیم.
پرزیدنت بوش افزود ما همچنین قصد داریم از حمایت رژیمهای یاغی و تروریست پرور مانند رژیمهای تهران و دمشق به تروریستها جلوگیری نمائیم. این رژیمها دارای تاریخچه طولانی در کمک و حمایت از تروریسم هستند و مستحق هیچ صبر و بردباری از سوی قربانیان ترور نیستند.
رئیس جمهور آمریکا گفت دنیای متمدن باید اینگونه رژیمهای یاغی را به شورای امنیت سازمان ملل بکشاند
.

No comments: